Kategorie



I. INFORMACJE OGÓLNE

I.1. Sklep www.okladki-lublin.pl jest prowadzony przez firmę:


 "EnterPrice"

 Ewa Kozak

 Świdnik Duży Pierwszy 53

 20-258 Lublin

 NIP: 9462397775

 Regon: 061443572

 tel: +48 797-112-345

 adres do korespondencji:

 ul. Abramowicka 93

 20-391 Lublin

 

Nr konta w ING BANK ŚLĄSKI S.A. : 37105014611000009097298393

Do przelewów zagranicznych kod SWIFT/BIC -  INGBPLPW oraz nr konta w formacie IBAN  - PL37105014611000009097298393


I.2. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.okladki-lublin.pl są podane w złotych polskich i w momencie składania zamówienia są wiążące.

 

II. PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ


II.1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień przedmiotowego regulaminu.


II.2. Zamówienie można składać telefonicznie, mailowo pod numerem telefonu: + 48 797-112-345 lub za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Realizuj zamówienie".


II.3. By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.


II.4. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

Proszę pamiętać, by podawać wszystkie dane potrzebne do wysyłki - imię i nazwisko, ulicę, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość - używając poprawnych form i polskich znaków. W razie niepodania któregoś z powyższych danych obsługa sklepu podejmie próbę kontaktu z klientem (telefonicznie lub mailowo) by uzupełnić braki. Jednakże każdorazowo taka sytuacja opóźnia wysyłkę. W razie braku możliwości skontaktowania się z klientem w terminie 10 dni zamówienie zostanie anulowane.


II.5. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie, soboty, niedziele i święta będą realizowane w terminie do 7 dni roboczych (zazwyczaj realizacja następuje następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia zarówno w przypadku płatności przelewem jak i za pobraniem).


II.6. Produkt jest wysyłany, jeżeli jest dostępny.


II.7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W razie niedostępności towaru Kupujący może zrezygnować z produktu, wybrać inny lub oczekiwać dłużej.


Przykład 1: Wyczerpanie zasobów:

W magazynie znajduje się 1 sztuka Strażnicy w kolorze różowym, która została wystawiona w sklepie internetowym. Klient składający zamówienie telefoniczne zamawia ową Strażnicę, więc obsługa sklepu musi taki produkt "zdjąć" ze strony internetowej. Może zdarzyć się tak, że ktoś w tym czasie zamówi przedmiotową Strażnicę internetowo. Z wiadomych przyczyn takie zamówienie nie może być zrealizowane.


Przykład 2: Ukryta wada techniczna:

Podczas poakowania zamówienia może sie okazać, że ostatnia sztuka z magazynu ma ukrytą wadę, której obsługa sklepu wcześniej nie zauważyła. W takiej sytuacji zamówienie na tę okładkę również nie zostanie zrealizowane, ponieważ firma nie wysyła wadliwych produktow.


Takie sytuacje mogą się zdarzyć niezwykle rzadko, jednakże w razie ich zaistnienia prosimy o wyrozumiałość.


II.7. Firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

 

II.8. Na podstawie paragonu - na życzenie Klienta!- możliwe jest wystawienie faktury lub rachunku.

 

III. WYSYŁKA

III.1. Koszty wysyłki są pokrywane przez Kupujacego.


III.2. Zamówiony produkt wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Koszty wysyłki zagranicznej uzależnione są od wagi łącznej zamówienia oraz od wybranego dostawcy. W cenę wysyłki wliczone są materiały opakowaniowe.


III.3. Statusy zamówień w sklepie www.okladki-lublin.pl są wiażące. Status zamówienia brzmiący jako "Wysłane" oznacza, że towar został już przejęty przez firmę transportową, która zajmuje się dostawą zamówienia Klienta (Poczta Polska, Kurier). Od tej chwili Klienta obowiązuje regulamin firmy świadczącej usługi przewozowe, którą to klient wybrał jako realizatora dostawy swojej przesyłki.


III.4. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Polski oraz poza jej granicami. Z uwagi na fakt, że koszt przesyłki poza teren kraju jest znacznie wyższy niż przesyłki krajowej, dla klientów zagranicznych istnieje tylko jedna opcja dostawy - przesyłka MIĘDZYNARODOWA. Przesyłki wysyłane za granicę realizowane są wyłącznie za przedpłatą ze strony Kupującego (płatność przelewem).


III.5. Przesyłki zwykłe krajowe (płatność przelewem) realizowane przez Pocztę Polską nadawane są z potwierdzeniem nadania. Potwierdzenie posiada numer przesyłki stanowiący dowód jej nadania i jest przetrzymywane przez firmę przez okres 3 miesięcy.

W razie niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską lub firmę kurierską prosimy o kontakt w celu podania numeru przesyłki. Obsługa sklepu www.okladki-lublin.pl dołoży wszelkich starań by wyjaśnić przyczyny jej niedostarczenia jednakże nie ponosi za nie odpowiedzialności.


III.6. Firma prowadzi przede wszystkim sprzedaż wysyłkową. Istnieje jednak możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru, jeśli zostanie to wcześniej uzgodnione telefonicznie.

 

IV. ZWROT I REKLAMACJA

IV.1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" /Dz.U. z dnia 31 marca 2000r./, Klient ma prawo zrezygnować z towaru kupionego przez stronę www.okladki-lublin.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany oraz nie został w żaden sposób uszkodzony.

Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny, który stanowi dowód zakupu.


IV.2. Towary muszą być zwracane na adres siedziby tj., Świdnik Duży Pierwszy 53 20-258 Lublin lub adres korespondencyjny: ul. Abramowicka 93 20-391 Lublin, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Jeśli paczka została rozpakowana to należy ją spakować w sposób który zapewni jej bezpieczny transport.


IV.3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru i kosztów wysyłki do klienta. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w terminie 14 dni od dostarczenia zwrotu do siedziby sklepu. Koszt odesłania towaru do Sklepu nie podlegają zwrotowi. Taki podział kosztów przy rezygnacji z zamówienia wynika z decyzji Prezesa UOKiK oraz z wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 15 kwietnia 2010. 


IV.4. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek zwrotnych odsyłanych za pobraniem.


IV.5. W przypadku wykrycia wad fizycznych towaru, należy go dostarczyć na adres siedziby sklepu wraz z opisem usterki. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, firma zwróci na podany nr konta. Rozpatrywane będą tylko te wady, które nie powstały na skutek niewłaściwego użytkowania. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy lub naprawiony, a jeżeli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zasobów), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu oraz koszty przesyłki. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia, a o decyzjach i postępach w procedurze reklamacyjnej Klient będzie informowany na bieżąco. Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania.

Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny, który stanowi dowód zakupu.


IV.6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieni, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.


V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

V.1. Sklep www.okladki-lublin.pl w sposób szczególny dba o poufność i ochronę danych osobowych Klientów. Pozyskiwanie i przechowywanie wszelkich danych osobowych odbywa się zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. Nr 133, poz. 883/. Dane Klientów wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień oraz celów informacyjnych i nie będą udostępniane innym osobom/firmom.


V.2. Każda zarejestrowana osoba ma dostęp do swoich danych osobowych i w każdej chwili ma możliwość ich zmiany lub usunięcia. Wszelkie uwagi i pytania dotyczące bezpieczeństwa na stronie www.okladki-lublin.pl prosimy kierować na adres obsługi sklepu.

 

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

VI.1. Regulamin jest zgodny z postanowieniami Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną /Dz.U. z dnia 9 września 2002r./.


VI.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.